Jesteś tutaj:   Strona główna  >  Odwiedź nas  >  Grupy zorganizowane

Grupy zorganizowane

Dla kogo?

 

Oferta grupowa obowiązuje przy zakupie minimum 15 biletów dla uczestników oraz 1 biletu dla opiekuna/pilota.

Z cennikiem można zapoznać się w zakładce Cennik.

W jednej transakcji można kupić maksymalnie:

  • 60 biletów dla uczestników oraz 4 bilety dla opiekunów na zwiedzanie wystawy;
  • 30 biletów dla uczestników oraz 2 bilety dla opiekunów na zajęcia w Laboratoriach;
  • 30 biletów dla uczestników oraz 2 bilety dla opiekunów na zwiedzanie wystawy z edukatorem.

 

W jaki sposób można kupić/zarezerwować bilety?

 

Bilety można kupić na stronie internetowej w zakładce „kup bilet” lub zarezerwować mailowo.

Rezerwacje mailowe przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Aby dokonać rezerwacji, należy na adres mailowy: dorota.mataczynska@uwm.edu.pl przesłać wiadomość, zawierającą poniższe informacje:

  • ilość uczestników oraz ilość opiekunów;
  • datę wizyty;
  • rodzaj atrakcji;
  • imię, nazwisko oraz nr telefonu osoby, na którą ma zostać dokonana rezerwacja.

Rezerwacje dokonywane są według dostępności miejsc na moment odebrania wiadomości mailowej przez osobę dokonującą rezerwacji oraz według kolejności zgłoszeń.

Potwierdzeniem dokonania rezerwacji jest otrzymanie wiadomości zwrotnej zawierającej numer rezerwacji.

Opłaty za rezerwację należy dokonać w dniu wizyty w kasie biletowej, gotówką lub kartą płatniczą, minimum 15 minut przed rozpoczęciem atrakcji.

Dokonanie rezerwacji mailowej jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Sprzedaży Biletów, dostępnego na stronie internetowej w zakładce Regulaminy.

 

W jaki sposób można anulować/zmienić rezerwację?

 

Anulowanie rezerwacji

Bezkosztowe odwołanie rezerwacji lub zmiana terminu rezerwacji grupowej możliwe jest do 30 dni przed datą wizyty.

W przypadku odwołania wizyty w czasie krótszym niż 30 dni od daty wizyty, zamawiający zobowiązuje się do zapłaty kwoty odpowiadającej ilości osób oraz rodzajowi atrakcji podanych
w rezerwacji. Opłaty należy dokonać na konto bankowe nr 23 1240 6292 1111 0111 2856 8025,
w tytule podając numer rezerwacji, w ciągu 7 dni od daty wezwania do zapłaty.

Rezerwacji dokonywanych w terminie krótszym niż 30 dni przed terminem wizyty nie można odwołać. Jeśli zamawiający odwoła rezerwację, zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów biletów wskazanych w rezerwacji.

 

Zmiana liczby uczestników

Zmniejszenie liczby uczestników zajęć w laboratorium oraz zajęć warsztatowych możliwe jest do 7 dni przed terminem zwiedzania. Zmniejszenie liczby uczestników w terminie krótszym niż 7 dni nie jest możliwe, a zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za nieobecnych uczestników w dniu zwiedzania. Zwiększenie liczby uczestników możliwe jest w ramach dostępnych wolnych miejsc.

W rezerwacjach dokonywanych w terminie krótszym niż 7 dni od daty wizyty nie ma możliwości zmniejszenia liczby uczestników. Zwiększenie liczby uczestników możliwe jest w ramach dostępnych wolnych miejsc.

Zmiana liczby osób zwiedzających wystawę samodzielnie lub z edukatorem możliwa jest w dniu wizyty w Kortosferze.

Zmiana liczby uczestników odbywa się poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres dorota.mataczynska@uwm.edu.pl. Należy podać numer rezerwacji, datę zwiedzania oraz liczbę uczestników.